Call Me Maybe
Sweet Owner

PERHATIAN !!! : Sentuh kat sini !



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my superb blog. Jangan sakit hati bila menelaah k ? ini story aku. aku punya suka :D


My Soul!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Siti NurPijaa
Others: Ama Ekin Wawa


Aweks...



Seorang perempuan jalan dengan boyfriend dia. Then tetibe datang sorang mamat time dorang tengah sesweet. Mamat tu ex boyfriend perempuan tu.

ex : weyh beb, kau nak dengan dia ? haha budak kotor. 

gf: hey. kau nak ape ? ape masalah kau ?

bf: hah ?? ( pkir ape yang dimaksudkan budak kotor ) 

ex: weyh. dia ni bekas aku la.. kau jgn jd bdoh nak perempuan bekas aku,

gf : (nanges) kau pehal. kau blah laa.. 

bf: (hug gf dy)

ex: budak ni x de dara la. kau jgn jd bdoh la perempuan .. x de org pun nak kat kau pas ni.. 

bf: weyh. kau beragak la. ape msalah kau ?

ex : pehal ? syg dengan perempuan kotor ni ?

gf : (nanges +hug + tutup muke kat dada bf dia) 

bf : g mampos la. awek aku. kau jangan wat semak la dalam hidup aku dgn dia.

ex : haha aku nak tengok berapa lama kau tahan dengan perempuan kotor ni. jgn kate nanti x nak jd kan dia bini pulak nanti . ( senyum) 

bf : aku pduli ape dia ada dara ke x .. bukan macam kau . jadi jantan memalukan kaum. maen anak orang then tinggal. mak kau agak nye macam tu.. sebab tuh terikot kat anak. 

ex : jgn men mak aku aa babi. 

bf : asal ? senak ?? what the hell. aku akan jadikan dia wife aku.. ( terus tarik gf dy bla tinggalkan mamat tuh) 

ex : ergh.. babi ( blaa + malu) 

*Dara atau tidak, dia tetap seorang perempuan yang telah dicipta oleh Allah untuk kamu wahaii kaum adam :') untung perempuan tu :) Beringatlah, masing masing mempunyai tanggungjawab yang perlu di dilaksanakan. Bukan mengabaikan setelah melakukan sesuatu perkara :)